Retourpolitik


Hvis du har modtaget forkerte varer, eller hvis de varer, du har modtaget, er defekte, skal du sende en e-mail til info.lykkelinen@gmail.com for at drøfte dette yderligere.

Hvis du ikke er tilfreds med de modtagne varer, kan du returnere dem inden for 14 dage efter modtagelsen, forudsat at de er i original og salgbar stand.

Når varerne er returneret, har du ret til fuld tilbagebetaling, dog uden omkostningerne ved returforsendelsen. Vi kan ikke refundere eller ombytte varer, der synes at være brugt eller åbnet, eller som ikke er i original stand.

Returbetingelser og retningslinjer:

Alle returnerede varer skal være ubrugte, uåbnede og forsynet med den originale plastikemballage. Vi er ikke ansvarlige for omkostningerne ved returforsendelsen af varerne. Sørg for, at alle returnerede varer er pakket ordentligt ind, så de ikke bliver beskadiget under transporten. Sørg for, at alle returpakker sendes med en sporbar, forsikret service, da vi ikke kan påtage os ansvaret for varer, der bliver beskadiget eller mistet under returtransporten. Sørg for, at returformularen er godkendt – uden godkendelse kan dette medføre, at din returnering ikke bliver behandlet.

Nem returnering i tre enkle trin:

Trin 1: Anmod om returinformation via nedenstående kontaktformular. Angiv dit ordrenummer, e-mailadresse og årsag til returnering.

Trin 2: Send din ordre Send varerne til returadressen. Sørg for, at pakken er forsynet med en sporingskode. Som afsender er du ansvarlig, og vi ønsker at undgå eventuelle misforståelser.

Trin 3: Modtag købsbeløbet på din bankkonto Når vi har modtaget pakken, sørger vi for, at købsbeløbet bliver tilbageført til din bankkonto inden for fem arbejdsdage.

Kontakt os For spørgsmål eller kommentarer kan du sende en e-mail til info.lykkelinen@gmail.com